Powered By Blogger

perjantai 6. maaliskuuta 2015

Ensimmäinen postaukseni

Tässä se nyt on ja alkaa. Ensimmäisen postauksen ajattelin tehdä niinkin vaikeasta aiheesta kuin itsensä esittely ranskalaisin viivoin! :)
- Nimeni on teille tuntematon
- Olen 20 vuotias
- Asun suomessa
- Yksin 39 neliön yksiössä
- Minun perheeseeni kuuluu äiti , isosisko ja hänen kolme ihanaa lasta, isosisko ja hänen kaksi ihanaa lasta ja pikkuveli
- Minulla on maailman ihanin ja parhaista parhain poikaystävä
- ..ja myös ystävät
- Olen muoti- ja kauneus friikki
- Olen törsääjä^^
- Olen ollut kolmessa leikkauksessa
- Opiskelen merkonomiksi
- Olen raskaana

Noin.. siinä tuli jonkin verran tietoa musta :)
Postauksia ajattelin rustata n. 4 krt viikossa :)

ps. kiitos kun luit ja kiitos jos ryhdyit lukijaksi 😘 nähdään pian..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ps. kiitos sinulle! :*